Börjar så här.....

Vart ska man börja?..de va så länge sen jag bloggade!
Senaste tiden har jag bara fortsatt skreve i min gemensama dagbok som jag hade med en annan, japp de e inte ofta man delar dagbok med någon annan men de gjorde jag =) skulle bli våran egen grej att skriva lite smått till varandra, tyckte de va mysigt att få läsa i den efter han skreve i den men men och nu finns de juh inga papper kvar i så tycker nog att jag får fortsätta här....

Tiden i ens liv bara rinner i väg,förstår verkligen inte vad man gör under åren som kan få tiden att gå så otroligt fort i bland.... senaste tiden för mig har varit väldigt upp och ner kan jag väl säga men ändå bra på många sätt och vis, men jag saknar mycke som har försvunnit.... Människor som man tycker om försvinner och nya kommer in i ens liv, att det är nya människor som man lär känna e ju jätte roligt och dom som jag lärt känna har då verkligen inte svårt för att skratta och ha roligt UNDERBART =) de andra kan vara jätte tråkigt specielt om dom betyder väldigt mycke fören....att de va mitt eget fel de kommer jag klandra mig för länge!!

Men men sånt e det väl ingen ide att vara ledsen för de som har varit har varit har jag fått hört...hårda ord och svåra att följa såå räkna med att det är inget jag kommer att följa!! =)

me love u... whats nerver going to change ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0