Segt

Jaa gud va seg startad jag va på detta, man kan skriva massor men vet inte riktigt vad jag ska skriva eller vart jag ska börja..måste vara min A-Ö som går in...

Hoppas allt e bra me dej iaf och att helgen va mysig och bra...
En liten glad nyhet i min tillvaro och liv e att jag fick in mitt lån i dag wiiieeee och tiden börjar närma sig...fy faan så spännande det ska bli!!
Det e roligt och höra va folk ändå tycker om de många e negativa och tror att man bara ska göra bort sig och bli en helt annan människa.... dom resonerar att folk gör de pga uppmärksamheten JAA många gör de men inte jag...
jag gör det för att jag ska må bra trivas som den kvinna jag e...jag annser att jag e en mycket vacker kvinna ändå som har det som behövs i stora drag, men som saknar några hjärnceller men de bjuder jag på! =P

Men för att göra en kvinna vacker så e det inte bara det yttre, utan e vad man har innan för pannbenet och i hjärtat... och nått som gör en ännu vackrare utåt e när man verkligen älskar sig själv och vet att man ändå e vacker som man e....

Men oavsett om man älskar sig själv så kan de finnas nått man e missnöjd över...och vissa gör nått åt de och se inte ner på dom som gör de av rätt sak!!!! så hoppas ni som misstycker håller tyst jag vill inte höra något alls!!!

Och finns nått som jag saknar mer än bara de jag ska göra och det e DU.. du fick mig verkligen att känna mig vacker,fin,sexig, underbar och du tog mig för den kvinna o mamma jag e!!
Du finna i mina tankar och framför allt i mitt hjärta!! du satt dina spår och det e spår som aldrig kommer att försvinna!!

ha en bra kväll! puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0