Morgon

klockan e nu 06.15 och dags för en kopp kaffe på balkongen innan jobbet...
efter jobbet i dag kommer min lilla syster med alla mina söta och goa syskonbarn och ska leka och grilla korv med hos ska bli roligt..

2 dagar kvar tills min lilla sessa åker i från mig och blir borta så länge...
3 dagar kvar tills midsommar betyder att det e en dag kortare arbetsvecka och de klagar man väl inte på...
och framför allt det e bara 16 dagar kvar tills jag åker till stockholm skaa bli sååå kul och jävligt spännande, roligt att min stora syster bli me mej som mitt moraliska stöd =) gullig hon!!
och efter de e det kryssningen med hela gänget =)

de ser bra ut ändå tycker jag hoppas bara på lite mer sol än de varit så jag kan få lägga mig och sola och bara njuta...sen blir det nog nån resa ut till bomsta där min lilla sockertopp jobbar =)

ha en bra dag nu =)

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0