Måndag

I natt sov jag inte många timmar kan inte varit mer än 1-2 tim,kunde inte få ro i kroppen att somna...
haha kl 00.00 så va jag ut och skulle säga hej till rikard för jag kunde ändå inte somna och han va på väg hem, ja va gör jag jag går ut möter upp honom och ska ge honom en kram precis då hör jag dörren gå igen och puckot (jag) har inte med nån nyckel in igen...faaaan såå smart! och nån reserv nyckel har jag då inte heller någonstans för dom har jag fått tillbaka..så de va bara att följa me gulliga rikard som erbjöd sig att jag fick sova hos honom.... tack!!

Annars har dagen rullat på knappt hunnit sitta ner känns de som hur trött som helst så snart blir de sängen =)

Händer i veckan hmm de vet jag inte rikigt än joo i morgon ska jag ut och åka inlines me godingen ann som kommer in efter jobbet, se vem som bryter sig först =P

Till helgen vet jag iaf att jag funderar på att se om jag kan åka till kopparberg och bosätta mig där under helgen....varva ner mysa och bara va,gå och strosa och hoppas på fint väder...=) gott och bara få komma bort och släppa vardagen lite se och höra lite annat inga fel de inte!!!

Nu blir det sängen så godnatt godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0