Funderar

Ibland funderar man väldigt mycke,hamnar i en helt annan värld nästan så man hamnar i trans, man e med men ändå inte....ibland e dom dagarna ofta och ibland inte....

Men va e det som gör att man tänker så mycke som man gör?? man tänker,vrider o vänder man analyserar om saker och ting som man inte alls skulle behöva göra egentligen...

Varför analyserar folk så mycket?? är det för att dom e osäkra på sig själva eller litar på människor runt omkring dom?? eller e det för att man varit med om så mycke i livet?  hmmm försöker fundera ut lite om va de kan vara,
jag kan juh bara se det från min sida! jag har varit med om en hel del själv i mitt liv som jag inte kommer skriva om här men vissa saker i livet får en att stanna upp fundera väldigt mycke mer och tyvärr oxå analysera, för min del e det nog för att jag har väldigt svårt att lita på folk och släppa in dom riktigt tätt in på....
Finns få människor runt mig som har fått mig att öppna mig helt och fått fram en helt annan människa i mig som man aldrig skulle kunna komma fram.... att någon kan få en att bara känna sig såå hel och avslappnad,någon som kan få en så glad och livlig det e så underbart...synd att det inte alltid varar för evigt!!
personer som fick och får mig att lita på dom till 100 % är några som kommer finnas nära mitt hjärta jämt!!

Tror ni vet vem ni e och fundera inte på de utan ta åt er för det e exakt just er jag menar!!
God natt på dej och hoppas kvällen varit bra, och att du får en riktigt god natt sömn =)

Många Pussar och kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0