.......

Dagen har varit bra..suttit på karmen hela dagen, stekte pannkakor och tog me och åt ute med barnen va riktigt gott =)
De e underbart att bara sitta där och kolla när barnen leker och har hur kul som helst...och vi får sitta i lugn och ro och bara prata massa strunt haha härligt de =)

kvällen nu blev mycke funderingar och hjärtklappningar... väldigt jobbigt men ändå kul!
trodde aldrig att den fråga skulle komma...vad ska jag säga? vad ska jag göra? hur ska jag orka nerverna vara lugna så jag orkar sitta still....
vad kommer du säga? Vad e det som går runt i ditt huvud??
Herregud detta blev lite jobbigt faktiskt ursch varför ska tänka haha varför inte bara låta de va och låta de bli som de blir?? jaaa såå får de nog bli...vet juh iaf att du inte e farlig haha hur dagen slutar i morgon får jag inte veta förens dagen e slut så lika bra att skita i att tänka...

sov så gott de ska jag försöka me =)

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0