2004

september 2004

Då ändrades hela mitt liv....
jag fick reda på att jag va me barn, en helt otrolig känsla men en blandning av skräck och förtjusning...
det är en vääldigt stor sak att veta att man väntar barn...
Under alla 9 månader jag gick och väntade på mitt lilla underverk såå mådde jag väldigt bra fysiskt, jag pluggade upp alla de ämnen jag som kanade efter me i gjymnasiet plus att jag jobbade på skola me ca 15 busiga förskoleklassare....

haha herregud hur man såg ut =)
men men de där e jag som höggravid iaf...


2005-05-27 kl 21.04 kom ett lite uderbart knyte som las upp på mitt bröst...
hon skrek och va lite små blå men såå otroligt vacker...att få snosa och mysa med henne va det mest vackraste jag varit me om i hela mitt liv!!



japp trött sliten och hmm jaaa ont...men den smärtan man får vara  med om försvinner så fort hon kommer upp på brösten och jag vet att hon mår bra och e en liten frisk flicka på hela 2260 g och 47 lång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0