Hur ska jag göra??

För ca 2 år sen började jag kämpa med att få en utredning på min dotter pga att hon har problem med hyperaktiviteten och koncentrationen och nu när hon börjat i förskoleklassen visas de bara mer mer problem med de sociala...

Utredningen blev färdig nu i år och hon fick ingen diagnos självklart e jag jätte glad för de som förälder att mitt barn inte har nån diagnos! Men hennes problem finns fortfarande kvar och nu börjar de bli värre med allt,kraven börjar bli större och barn börjar ta avstånd för att hon e jobbig och för att hon inte förstår allt lika mycke som dom!

Jag skulle och kommer göra allt i min makt att hjälpa henne så hon får en bra skolgång så hon kan få bra vänner hon kan leka me utan nått!!! i dag när jag ringde och pratade med hennes far så fick jag till svar att hon inte är såå där varför tror du det e så?? joo för att där har hon inte samma krav som hon har här och det är inte så mycke runt om henne!!
Men han tyckte att bara för det inte är så där varannan helg så skulle han ha henne på heltid på prov hur tänker människan?? fattar han inget eller va e det som e fel??

Blir så arg när en person inte kan lyssna och ta till sig när ens barn har svårigheter,istället dum förklara han mig än att stötta och hjälpa mig på alla sätt som går!!

*Men frågan e hur vart och jaa vet inte allt ska jag gå till väga för att min dotter ska kunna få det lugn hon behöver för att kunna få växa upp och måå bra?? Förutom de att jag finns tillhands och kunna stötta henne!!

E så ledsen och förtvivlad!!

Kommentarer
Postat av: jeanette

finns hä för dejj å tindra <3

2011-12-06 @ 12:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0