...

Hur ska man tolka tankar som man får, hatar när visa tankar och funderingar kommer upp som man absolut inte vill ska komma, som man bara försöker trycka undan för man man mår bäst då när dom inte finns!!
Varför kommer dom?? e det för att kroppen känner på sig nått eller e det bara för man e orolig för nått ska hända eller ske när man minst anar de?? det är olustigt iaf!!
När dom väl kommer blir de så intensivt men när dom väl e borta så e det så lugnt och skönt man kan slappna av och njuta av sin tillvaro!

Många gånger gör du mig förvirrad och fundersam och vet inte hur jag ska tolka allt som du gör och säger!! Men oftast får du mig verkligen att känna mig älskad och behövd! Men varför kommer dom andra stunder ibland?? HMMM nått jag får fundera vidare på iaf....

men nu blir det natten orkar inte hålla mig vaken längre, trött och sliten!

Natti Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0